Monday, February 11, 2008

Diploma Pengurusan Awam

03.02.2008..Aku terima surat untuk ke Diploma Pengurusan Awam...18.02.2008-22.08.2008...Emm..6 bulan tu..Lamer tu..Boleh tahan jugak nie...Emm..Kena tinggal anak n isteri...Emm..tak pe laa..Cabaran ini aku akan sahut..Ini adalah satu pengorbanan bagi aku, bagi anak aku Khaleesa Maisara n isteri aku Intan Maizura...
Tapi aku tetap kena pergi..Kalau tak pergi..Maka tak dapat nak disahkan laa aku dalam perkhidmatan nanti...Kalau tak sah dalam perkhidmatan tak boleh buat itu ini..Saper yang susah..Aku jugakk..So aku kena pegi laaa...Lagipun..Sebelum aku dapat PTD..aku dgr gi DPA nie best giler...Aku dah tak sabar untuk gi DPA nie....Yeahhh...Aku tak sabar nak jadi Tentera, Bomba, Polis,...lepas tu naik gunung, program anak angkat,OBS...byk lagi laa..yang sebelum ini aku hanya dgr cerita dari orang aje..Kali nie aku akan mengalaminya sendiri dan biar orang pulak yang dengar cerita dari aku....

1 comment:

Unknown said...

Satu ketika..
Satu kegembiraan..
Namun hanya sekelip mata..
Hati berubah, tindakan berubah............